De zon schijnt en het is warm. Werk je buiten, smeer je dan regelmatig in met zonnebrandcrème. Voor elke afdeling waar buiten gewerkt wordt is zonnebrandcrème beschikbaar. Is de fles leeg, meld je dan bij onze KAM coördinator Yvonne Langen (140) voor een nieuwe fles.
Omdat hitte risico’s met zich meebrengt, is het goed om het volgende in acht te nemen vooral als je buiten werkt:
- drink voldoende water (merk je dat je minder hoeft te plassen of ziet je urine donker, dan drink je echt te weinig);
- laat lekker wat water over je polsen stromen;
- draag een Burgers' petje (verkrijgbaar bij de receptie).
Wat betreft de werkzaamheden zorgt ook je leidinggevende ervoor dat zwaardere werkzaamheden in de ochtend worden gepland en dat binnen- en buitenwerkzaamheden worden afgewisseld.